سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینک ظرفشویی صنعتی استیل

نظر

 

سینک صنعتی یک محصول نظافتی بسیار مهم در آشپزخانه صنعتی می باشد مانند دیگر تجهیزات آشپزخانه که در نبود هر کدام از آن کار را برای پرسنل سخت می نماید بسیار مهم و کار آمد می باشد .

سینک صنعتی جزء تجهیزات آشپزخانه صنعتی پر مصرف می باشد که استفاده فراوانی دارد و در هر مکانی که به عنوان آشپزخانه صنعتی و یا ارتباط با صنعت غذا دارد از سینک صنعتی مناسب استفاده می شود .

سینک صنعتی علاوه بر استفاده در آشپزخانه های صنعتی در منازل هم استفاده می شود و معمولا همه ی افراد با این نوع سینک ها آشنایی دارند .

دلیل اینکه تولید سینک صنعتی با استفاده از استنلس استیل انجام می شود این است که استیل خواصیت ضد زنگ بودن دارد و در ارتباط با آب و رطوبت زنگ نمی زند و به راحتی خرده نمی شود.

سینک صنعتی استیل همانطور که از اسمش پیدا است با استفاده از پروفیل و ورق استنلس استیل و ابزار آلات مختلف تولید می شود اما نوع استیل بکار گرفته شده در تولید سینک صنعتی بسیار مهم است و در موقع خرید سینک صنعتی استیل باید به نوع ورق رویه و ضخامت آن توجه کرد.

داشتن یک سینک صنعتی برای آشپزخانه های صنعتی بسیار لازم می باشد و صاحبان کسب و کار های صنعتی و بزرگ در صنعت آشپزخانه و تغذیه برای این که سرعت کار را در این آشپزخانه ها افزایش داده و بتوانند موارد بهداشتی را در آشپزخانه به خوبی رعایت نمایند باید سینک صنعتی را خریداری کرده و از آن استفاده نمایند چه برای شست و شوی ظروف چه برای شستشوی موادی اولیه که احتیاج به شست و شو دارند. سینک آشپزخانه صنعتی را می توانید از کارخانه تولید کننده سینک صنعتی گروه صنعتی ناب زیست که به واسطه استفاده از رویه پرسی وارداتی در ساخت سینک صنعتی بهترین و با کیفیت ترین سینک صنعتی تولید و ساخت ایران تولید می نماید خریداری نمایید ، این سینک به راحتی توانایی رقابت با برند های خارجی را دارد .

 

سینک صنعتی در اندازه های مختلفی ساخته می شود که اندازه آن ها بستگی به فضایی دارد که شما در اختیار دارید. برخی از انواع سینک صنعتی دارای یک لگن وبرخی که دارای ابعاد بزرگ تری می باشد دارای دولگن و یا سه لگن می باشد. هر نوع سینک آشپزخانه صنعتی می تواند دارای میز کار باشد یا نباشد اگر دارای میزکار باشد برای چیدن ظرف ها مکان مناسبی می باشد. شما می توانید بر اساس نوع نیاز خود و بر اساس فضایی که دارید یکی از انواع سینک صنعتی را سفارش بدهید و گروه صنعتی ناب زیست با استفاده از متریال درجه یک و استاندارد و بهره گیری از ابزار آلات پیشرفته که از بروز ترین و درجه یک ترین تجهیزات صنعتی روز دنیا می باشد آن را برای به صورت سفارشی تولید نماید و شما از آن در محل کار خود استفاده نمایید .

 

سینک صنعتی در دو مدل رویه جوشی و رویه تمام پرس در بازار موجود می باشد و توسط تولید کنندگان در سر تا سر ایران و دنیا در همین دو مدل اصلی ولی در طرح ها و سلایق مختلف تولید می شود اما با توجه به استاندارد های جهانی که برای ساخت سینک صنعتی تعریف شده است  ، سینک های ظرفشویی صنعتی که با رویه های تمام پرس تولید می شوند دارای ابعاد و اندازه استاندارد می باشند که قابل تغییر نیست این موضوع به دلیل ابعاد استاندارد لگن پرسی سینک می باشد ، اما برای سفارشات مشتریان در ابعاد مختلف مد نظر می توان رویه سینک صنعتی استیل را بصورت جوشی ساخت و به مشتریان عرضه نمود.

سینک های صنعتی استاندارد در مدل های تک لگن،دو لگن و سه لگن تولید می شوند.

 

در این بخش به ابعاد سینک استاندارد که در کارخانه تولید کننده تجهیزات آشپزخانه صنعتی ناب زیست توسط تیم فنی و مهندسی قدرتمند و پرسنل زحمت کش این شرکت تولید و خدمت مشتریان عزیز عرضه می شود اشاره می نماییم

سینک صنعتی تک لگن ارتفاع 85 عرض 65 طول 80

سینک صنعتی دو لگن ارتفاع 85 عرض 65 طول 150 و 120

سینکظرفشویی صنعتی سه لگن ارتفاع 85 عرض 65 طول 190 (که به سینک 2 متری معروف می باشد)

 

قیمت سینک صنعتی

قیمت سینک صنعتی استیل بر اساس نوع استیل و ضخامت بکار رفته در تولید و همچنین ابعاد آن تعیین می گردد که با در نظر گرفتن قیمت استیل و نوسانات بازار ارز نمی توان قیمت سینک صنعتی استیل را ثابت در نظر گرفت و دائما در حال تغییر است و یکی از مشکلات در تولید سینک صنعتی همین تغییر دائمی قیمت هاست ، اما برای محاسبه حدودی قیمت سینک استیل می توان به در ابتدا ، نوع جوشی و پرسی بودن سینک صنعتی را در نظر گرفت و در مرحله بعد به تعداد لگن و میز کار داشتن یا نداشتن سینک توجه نمود و در مرحله بعد ضخامت ورق استیل و پروفیل استیلی که در ساخت سینک استفاده می شود را مورد برسی قرار داد و در پایان به نوع استیل و شرکت تولید کننده ورق استیل توجه نمود .

تمامی نکاتی که در مطلب بالا ذکر شده است از نکات تاثیر گذار بر قیمت سینک صنعتی می باشد .

 

شما عزیزان برای اطلاع از قیمت سینک صنعتی استیل و همچنین خرید دیگر تجهیزات آشپزخانه صنعتی می توانید با مشاوران و کارشناسان گروه صنعتی ناب زیست که در این صنعت با تجربه و دانش روز دنیا را دارا می باشند تماس گرفته و از راهنمایی های رایگان ایشان بهرمند شوید

09124265750

09127051674