سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سینک ظرفشویی صنعتی استیل

نظر

 

سینک ظرفشویی صنعتی استیل یک محصول با کیفیت و کار آمد جهت استفاده در رستوران ها بوده است.

در تجهیزات آشپزخانه صنعتی سینک ظرفشویی صنعتی یکی از مهمترین و پر کار برد ترین تجهیزات بخش شست شو و نظافت بوده است در آشپزخانه های صنعتی بخش های مختلف مانند : پادگان ها ، فست فودی ها ، دانشگاه ها و… با توجه به حجم کار و صنعتی بودن مکان ها استفاده از این سینک صنعتی بسیار پر اهمیت بوده است .

سینک ظرفشویی استیل با نوع خانگی که در خانه ها استفاده میکنیم بسیار تفاوت داشته و از نظر ضخامت ورق استیل ، سایز ، حجم لگن ها ، و اندازه متفاوت بوده است. ضخامت بیشتر ورق استیل به منظور مقاومت و استحکام بیشتر این سینک ها بوده است ابعاد ، سایز و حجم لگن های شست شو این سینک به دلیل شست شو و آبکشی ظروف ، سبزیجات ، میوه جات و صیفی جات در تعداد و حجم بیشتر بوده. سینک ظرفشویی صنعتی به صورت تمام استیل طراحی و تولید می گردد تا کاملا نکات بهداشتی رعایت شود و دارای مقاومت بالایی نیز باشد. در ساخت این سینک از یک چهار چوب فلزی مقاوم و مستحکم استفاده شده است تا با قرار گیری ظروف درون لگن ها استحکام خود را حفظ کند. استفاده از استنلس استیل 304 چندین مزیت داشته است مانند: مقاوم در برابر آب ، پوسیدگی ، ضد زنگ بود و … است. در قسمت زیرین سینک صنعتی طبقه ای تعبیه شده است تا بتوان بر روی آن ظروف شسته شده را قرار داد و یا به عنوان فضایی برای نگهداری ظروف از ان استفاده کرد. شما عزیزان می توانید با سفارش سینک صنعتی استیل این محصول با کیفیت را در ابعاد مختلف سفارش دهید همچنین با سفارش سینک ظرفشویی صنعتی استیل این محصول با کیفیت را با قیمتی مناسب سفارش داده و در سر تا سر ایران تحویل بگیرید. سینک ظرفشویی صنعتی تولید گروه صنعتی ناب زیست دارای ضمانت و خدمات پس از فروش بوده است ، این شرکت با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی خیال شما را از خرید سینک صنعتی مناسب و با کیفیت آسوده می نماید.

در در کارخانه تولید سینک ظرفشویی صنعتی گروه صنعتی ناب زیست از دو مدل رویه استیل متفاوت در تولید سینک ظرفشویی صنعتی استفاده می شود .

 

رویه پرسی

از نظر مقاومت و زیبایی دارای شرایط بهتری نصبت به سینک ظرفشویی صنعتی جوشی می باشد ولی در ابعاد به دلیل پرسی بود محدود می باشد ، همچنین تمامی رویه های استفاده شده در سینک ظرفشویی صنعتی ناب زیست وارداتی از برترین برند های تولید کننده لگن های استیل می باشد.

ابعاد رویه پرسی تنوع زیادی ندارند 50*50 ، 50*70 ، 40*60 ویا عمق های 30 سانتی متر به صورت پرسی تولید می شوند

 

رویه جوشی

این مدل رویه به دلیل جوشکاری و استفاده از گاز آرگون در مقابل پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت پایین تری را دارا می باشد که این عمر به دلیل از بین رفتن میزان کروم استیل در هنگام جوش کاری می باشد.

در ساخت رویه جوشی سینک ظرفشویی صنعتی محدودیتی تعریف نشده است و می توان برای ساخت سینک با عمق زیاد و یا طول و عرض غیر متعارف از این رویه استفاده کرد .

 

 

مشخصات فنی سینک ظرفشویی صنعتی گروه صنعتی ناب زیست

پایه های سینک ظرفشویی استیل 304 ضد خش براق می باشد. ( البته بسته به انتخاب مشتری از جنس مات نیز می توان استفاده شود.)

جنس استیل به کار رفته از استنلس استیل 304 گرید NO4(در رابطه به تفاوت نوع استیل ها در آینده مطالبی گذاشته خواهد شد) می باشد.

سینک پرسی دارای پایه های قابل تنظیم برای ارتفاع در مدلهای پاتروکی و یا کابینتی می باشد (در مدل کابینتی هزینه کابینت و سینک ترکیب می شود )

طبقه ایجاد شده پایین برای قرار گیری ظروف تعبیه شده است

تولید در مدلهای تک لگن دو لگن و سه لگن با ابعاد مختلف در ارتفاع 85 می باشد

دارای عمق های مختلف برای مصارف بیمارستانی و رستورانی می باشد( در قسمت رویه ها ابعاد توضیح داده شده است)

ابعاد این سینک جوشی سفارشی می باشد و به دلخواه مشتری قابل تغییر می باشد